Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Handywoman ApS
Esbenvej 1
8530 Hjortshøj
CVR. nr. 40912266
Telefon: 61 72 18 00
Email: fixdet@handywoman.dk
Betaling
Der kan betales med følgende betalingskort: VISA, Visa Electron og Mastercard.
Der kan også betales med MobilePay på 890064.
Med betalingskort vil transaktionsbeløbet blive reserveret ved bestilling, men beløbet bliver først trukket når vi afsender pakken.
Alle priser er inkl. moms og ekskl. leveringsomkostninger, hvis ikke andet angivet.
Levering
Din bestilling sendes med GSL. Forventet leveringstid er 1-3 hverdage hvis varen er på lager.
Ved oprettelse af abonnement, vælger du selv hvornår første levering skal finde sted.
Fragtpris:
39,- DKK
Vi sender kun til Danmark (med undtagelse af Grønland og Færøerne). Hvis du ønsker varer tilsendt andre EU lande, kontakt venligst kundeservice på e-mail. Handywoman ApS bærer ikke ansvar for told eller andre afgifter.
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos mig.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du:
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
d) får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode
Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte os på email eller telefon. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden forudgående aftale med Handywoman ApS.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Varer uden original emballage tages ikke retur.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Du returnerer en vare ved at sende den til:
Handywoman ApS
Esbenvej 1
8530 Hjortshøj
Du hæfter selv for pakken indtil den er modtaget hos os, hvorfor vi anbefaler at sende pakken retur som en sporbar pakke.
Bemærk
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos Handywoman ApS har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Du kan, efter aftale med Handywoman ApS, få tilsendt en gratis returlabel.
Varen sendes til:
Handywoman ApS
Esbenvej 1
8530 Hjortshøj
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Du bedes desuden medsende en kopi af købsfaktura.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.